Kako pomemben je spletni marketing?
Glede na to, da konstantno ponavljamo kako pomemba je uporaba mobilnih naprav v našem vsakdanu in kako to vpliva na moderne načine poslovanja, je čas, da se dotaknemo tudi te tematike. Torej, po vsej verjetnosti vsak od nas uporablja vsaj eno spletno socialno platformo, pa naj bo to Facebook, Instagram, LinkedIN itd. ali pa kar več njih (kar je ponavadi primer). Slej ko prej, ob uporabi slednjih pogosto naletimo na raznorazne reklame. Kljub temu, da so nam ponavadi zgolj v napoto in zasedajo prostor ter kvarijo uporabnost spletnih mest ali aplikacij je poplava le-teh možna prav zaradi njihove učninkovitosti. Podjetja imajo preko spleta na voljo brezplačna orodja, ki omogočajo doseg skoraj neomejenega števila uporabnikov spleta. Mnogi so učinkovitost tega že izkusili in to uporabili sebi v prid, nekateri pa teh modernih tehnik še niso sprejeli in se še vedno sprašujejo ”Zakaj za vraga ne dobimo več prometa?!”.
Katere socialne platforme naj uporabim za spletni marketing?
Ker jih je na voljo že precej, se je potrebno zavedati, da med obstoječimi obstajajo določene razlike. Te ležijo predvsem v vrsti objav in vsebini, ki jo nudimo ostalim uporabnikom. Za primer: na Instagramu se deli video in slikovno vsebino, kjer je poudarek zgolj na tem. Vrste objav temu primerno tudi prilagodimo, kjer je dobra slika ali video posnetek ključnega pomena za pridobivanje odziva in organskega prometa. Nasprotje tega je v določeni meri prav vsem znani Facebook, kjer lahko naše misli ali ideje s slikami komplemenitramo ali objavljamo razne novice, bloge, zunanje linke itd. V primeru, da želimo gojiti striktno poslovne odnose, nam je na voljo LinkedIN, kjer navezujemo stike, dajemo priporočila in izpostavljamo reference. Pomembno je, da najdemo ravnotežje in uporabljamo prav vse, glede na to, da so vse te platforme med seboj povezane.
Katerih pravil se moram držati pri spletnemu marketingu?
Načeloma gre za preprost princip, kjer je redno objavljanje skoraj ključnega pomena. Zakaj ”skoraj”? Predvsem zato, ker pogosta frekvenca objav sama po sebi ni nikakršno zagotovilo za uspeh. Svojim obiskovalcem moramo ponuditi kvalitetno vsebino, ki je lahko berljiva, vizualno všečna, zanimiva in bo sposobna iz njih izvabiti kak odziv.
Brezplačna analitična orodja, ki so na voljo vsem uporabnikom, lahko hitro pokažejo uspeh objav, zato je pametno, da se jih naučimo uporabljati. Z njihovo pomočjo lahko vidimo tarčne skupine in njihov odziv na naše objave, katere lahko temu tudi priredimo. Pametno je, da si postavimo cilje, ki jih želimo dosegati, hkrati pa vse objave točno prilagodimo naši uporabniški bazi. Pod to spada vse, od načina nagovarjanja vašega občinstva, do vrste slike ali objave in dodajanja raznih ”emoji-jev”…Skratka, naloga ni tako preprosta.
Obstajajo tudi plačljivi oglasi?
Seveda, kot povsod drugod imajo tudi vse socialne platforme plačljivo oglaševanje. S tem lahko dosežemo precej večji domet objav, kar pa seveda spet ni zagotovilo za uspeh, če ne bo ta reklama tudi pametno zasnovana in sestavljena. Sicer je dejstvo, da bo naša objava tako prišla do veliko več ljudi, kar lahko izkoristimo za prepoznavnost naše blagovne znamke ali pa zgolj za promocijo posameznega izdelka ali storitve, opcij je na voljo skoraj neomejeno.
Torej, na prvi pogled precej preprosta naloga, ki ponuja skoraj neomejen potencial, ki pa se pogosto zalomi. Redno objavljanje kvalitetne vsebine, personalizacija, usmerjene reklame in navezovanje stikov in zaupanja z obiskovalci terja veliko truda in marsikdaj tudi ponesrečenih objav. Vse to ne zanemari dejstvo, da je spletni marketing oglaševanje prihodnosti. Mnogi so si s pomočjo teh spletnih platform izborili svoj kos trga in to pametno izkoristili za močno povečanje dobička….Če še niste med njimi, kaj še čakate?