Odzivnost

Webless odzivnost spletnih mest
Danes je spletna stran nujen element poslovanja vsakega podjetja, a pri tem moramo upoštevati, da vedno večje število uporabnikov dostopa do spletnih strani preko mobilnega telefona ali tabličnega računalnika. Če prilagodljivost zanemarimo, bo naša stran na zaslonih manjših dimenzij nepregledna. Z odzivnotjo pa dosežemo, da se sama oblika strani prilagodi širini naprave.
Odzivnost spletne strani je najenostavnejše izdelati, ko izdelujemo novo spletno stran, saj je lažje narediti vse potrebne popravke tekom izdelave spletnih strani, kot pa na starejših spletnih straneh.Kaj pomeni odzivnost? To pomeni, da se spletna stran prilagaja na različne resolucije oziroma dimenzije zaslona. Ne glede na to ali je spletna stran prikazana na majhnem zaslonu (mobilni telefon) ali malo večjemu (tablični računalnik) ali pa na velikih ekranih (stacionarni računalniki ali televiziski zasloni) se bo vedno prikazala tako, da bo imel uporabnik spletne strani čim boljšo uporabniško izkušnjo. Kakšne vrste odzivnosti obstajajo? Obstajajo dve osnovne vrste odzivnosti, ki se imenujeta "Responsive" in "Adaptive", vsaka od njiju ima svoje prednosti in slabosti.

Responsive | Odzivnost

Prednosti:

  • Se prilagaja v večini popolno na prav vsak zaslon,
  • manj potrebne kode za delovanje,
  • potrebna izdelava le ene verzije spletne strani,
  • manjša cena izdelave.

Slabosti:

  • Manj kontrole nad postavitvijo elementov,
  • če ni pravilno izdelana je uporabniška izkušnja slaba,
  • težje prilagajanje gumbov na optimalno velikost, za uporabo gumbov z dotikom (pri tablicah ali mobilnikih).

Adaptive | Odzivnost

Prednosti:

  • Celotna kontrola nad postavitvijo elementov,
  • hitrejša spletna stran na mobilnih zaslonih.

Slabosti:

  • Težja optimizacija za brskalnike,
  • odzivnost je določena le za določene velikosti,
  • Za popolno odzivnost zelo visoka cena izdelave.
Posted in Nerazvrščeno.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja