040 814 168 info@webless.si

2016 je bilo kar

51.3% svetovne porabe intereta preko mobilnih naprav.

Webless - Slika prikazuje mobilni telefon z prilagojeno webless spletno mesto
Webless - Slika prikazuje izgled spletnega mesta webless.si na mobilnem telefonu

Kaj pravi Google?

“If you haven’t made your website mobile-friendly, you should.”

 “Če vaše spletno mesto ni prilagojeno mobilnim napravam, to čimprej uredite.”

Preberite si, zakaj Google pravi, da je dobro imeti mobilno spletno mesto:

Webless - Slika prikazuje odzivnost elementov na spletnem mestu

Prilagoditev

Spletno mesto se prilagaja vsem možnim dimenzijam mobilnih naprav, ki so na tržišču. 

R

Zagotovljena boljša uporabniška izkušnja in s tem ponoven obisk spletnega mesta

R

Brskalniki nagrajujejo spletna mesta, ki so odzivna, zato se uvrstijo višje na seznamu najdenih rezultatov

Webless - Slika prikazuje več različnih dimenzi mobilnih naprav in kako se elementi med njimi oblikujejo

Danes je spletna stran nujen element poslovanja vsakega podjetja, a pri tem moramo upoštevati, da vedno večje število uporabnikov dostopa do spletnih strani preko mobilnega telefona ali tabličnega računalnika. Če prilagodljivost zanemarimo, bo naša stran na zaslonih manjših dimenzij nepregledna. Z odzivnotjo pa dosežemo, da se sama oblika strani prilagodi širini naprave.

f

Prilagoditev

Spletno mesto se prilagodi prav vsaki dimenziji zaslona.

Hitrejše delovanje

Prikažite samo pomembne informacije na mobilni različici.
Webless - Pregled spletnega mesta webless.si v mobilni napravi
U

SEO pri odzivnosti

Brskalniki izpostavlajo spletna mesta, ki so prilagojena za odzivnost/mobilnost.

Delovanje

Spletna mesta prilagojena za odzivnost/mobilnost delujejo boljše.

Odzivnost spletne strani je najenostavnejše izdelati, ko izdelujemo novo spletno stran, saj je lažje narediti vse potrebne popravke tekom izdelave spletnih strani, kot pa na starejših spletnih straneh.Kaj pomeni odzivnost? To pomeni, da se spletna stran prilagaja na različne resolucije oziroma dimenzije zaslona. Ne glede na to ali je spletna stran prikazana na majhnem zaslonu (mobilni telefon) ali malo večjemu (tablični računalnik) ali pa na velikih ekranih (stacionarni računalniki ali televiziski zasloni) se bo vedno prikazala tako, da bo imel uporabnik spletne strani čim boljšo uporabniško izkušnjo. Kakšne vrste odzivnosti obstajajo? Obstajajo dve osnovne vrste odzivnosti, ki se imenujeta “Responsive” in “Adaptive”, vsaka od njiju ima svoje prednosti in slabosti.

Responsive | Odzivnost

Prednosti:

  • Se prilagaja v večini popolno na prav vsak zaslon,
  • manj potrebne kode za delovanje,
  • potrebna izdelava le ene verzije spletne strani,
  • manjša cena izdelave.

Slabosti:

  • Manj kontrole nad postavitvijo elementov,
  • če ni pravilno izdelana je uporabniška izkušnja slaba,
  • težje prilagajanje gumbov na optimalno velikost, za uporabo gumbov z dotikom (pri tablicah ali mobilnikih).

Adaptive | Odzivnost

Prednosti:

  • Celotna kontrola nad postavitvijo elementov,
  • hitrejša spletna stran na mobilnih zaslonih.

Slabosti:

  • Težja optimizacija za brskalnike,
  • odzivnost je določena le za določene velikosti,
  • Za popolno odzivnost zelo visoka cena izdelave.