031 465 143 info@webless.si

ODZIVNOST IN VSEBINA

Odzivno spletno mesto.

V današnjih časih je mobilnost spletnega mesta obvezna, saj Google in drugi brskalniki dajejo prednost spletnim mestom, ki so bolj odzivna, kar pomeni da se vsaka spletna stran popolno prilega zaslonu katerkoli naprave, ki omogoča dostop do spleta . Brskalniki so odvisni od svojih uporabnikov, zato je razvijalcem brskalnika v interesu, da svojim uporabnikom prikažejo najboljše rezultate glede na njihovo iskano vsebino, kot tudi tehnično sestavo samega spletnega mesta. Ta uporabniku omogoča lep prikaz ostalih spletnih strani (podstrani), ki skupaj sestavljajo celoto.

Odstotek ljudi, ki uporablja pametni telefon v Sloveniji

Odstotek ljudi v Sloveniji, ki uporabljajo pametni telefon (printscreen, januar 2018)

V zadnjih 3 letih se je uporaba mobilnih naprav, ki dostopajo do spleta povečala za 26%

 

Statistično gledano je to precej velika rast, ki se zaradi konstantnega razvoja tehnologije in njene implementacije v vsakdanje življenje, s časom le povečuje. Ta stastistika izpostavi pomembnost kvalitetno narejene in predvsem odzivne spletne strani. Naključnega obiskovalca lahko s svojo prilagodljivostjo zadrži na strani in posledično poveča promet, kar pomeni, da nudi prijetno uporabniško izkušnjo. To se znova in znova izkaže za enega od ključnih faktorjev dobro delujočega spletnega mesta.

Vir slike in statistike tukaj

Prikaz vsebine na manjših zaslonih

Ker smo na mobilnih napravah s prostorom bistveno bolj omejeni, je zelo pomembno, kako ta prostor izkoristimo. Glede na pomembnost vsebine, ki jo želite vašemu uporabniku predstaviti oz. izpostavit, se temu primerno oblikuje in prilagodi tudi izgled spletne strani, ki se spreminja sorazmerno s širino zaslona uporabnikove naprave.

Razpored elementov spletnega mesta na različni dimenziji zaslona naprave

 

Katero vsebino naj izpostavim?

Vprašanje morda preoblikujte v ”kaj želim prodati oz. kaj želim, da obiskovalci spletnega mesta vidijo in izvejo najhitreje”. Poleg standardnih informacij, kot so naslov podjetja, telefonska številka in elektronska pošta podjetja, lahko izpostavite nov artikel, ki ga imate v ponudbi, lahko so tudi samo novičke, ki jih izdajate tedensko ali mesečno. V primeru, da nudite servisne storitve lahko izpostavite v čem je vaša prednost in zakaj ste boljši od konkurence. Karkoli naj že bo, naj bo informacija, ki je pomembna in bo uporabniku koristna. Uspešna združitev funkcionalnosti, odzivnosti in izgleda strani, sicer ni preprost postopek, ki pa se ga da s pravilnim pristopom hitro rešiti.

 

0 Comments