Pomembnost slikovnega materiala

Ljudje smo bili od vedno precej dovzetni za vizualno izražanje in razumevanje. Že v pradavnih časih so naši daljni predniki prenašali izročila čez preproste poslikave, kar pomeni da so bile slike glavni način prenašanja informacij. Pa se za trenutek ustavimo, navsezadnje ne živimo več v kameni dobi temveč v precej digitaliziranem svetu, kjer nas tehnologija obkroža na vsakem koraku in naše dnevne potrebe presegajo željo po preživetju. Človek bi mislil, da se bodo slike umaknile ostalim bolj konvencionalnim načinom sporazumevanja, a je že tako, da je uporaba njih še toliko bolj izpopolnjena in pohitrena. Torej, zakaj je pomembno, da za prikaz sebe in svojih uslug oz. storitev uporabljamo primerne in kvalitetne slike?

Oznaka AMP na levi strani povezave

Za začetek, naj izpostavim dejstvo, da bo v primeru slikovnega materiala na vaši (ali pa bodoči) spletni strani, to prva stvar, ki bo naključnemu obiskovalcu padla v oči. Torej, predstavljajmo si situacijo, kjer kot naključna stranka odklikamo na naključno spletno stran. Seveda nam, preden dejansko preberemo vsebino, vso pozornost vzame vizualni izgled spletnega mesta. Barvna shema, grafika in navsezadnje slike predstavljajo prvi vtis, ki si ga naredimo, hkrati pa močno odločajo o tem ali bo obiskovalec na spletni stran ostal oz. ga bo le-ta od ponovne uporabe odvrnila. To vsekakor ne pomeni, da je lahko ostala vsebina nekvalitetna če imamo poskrbljeno za dober slikovni material, zato je pomembno, da je poskrbljeno za vse aspekte tega področja, a o tem kaj več raje naslednjič.

Oznaka AMP na levi strani povezave

Torej, kakšen je dober slikovni material?

Slike, ki jih uporabljamo, služijo kot predstavitev nas in naših dejavnosti, celotni spletni skupnosti. Smotrno je, da se potrudimo in dobimo kvalitetne slike dobre ločljivosti, saj take omogočajo precej lažjo obdelavo in retušo. Načeloma je primerno, da se slike tematsko ujemajo s tem kaj ponujamo in tako jasno ter hitro predstavijo našo dejavnost. Vesele slike, ki izražajo pozitivno energijo načeloma dobijo tudi boljši odziv, hkrati pa v obiskovalcu vzbudijo dobre občutke, kar je poglavitno za dobro uporabniško izkušnjo. Na mestu je, da na tej točki omenimo tudi kompresijo (če te zanima kaj več o tem, klikni tukaj), saj kvalitetna slika dobre ločljivosti vsebuje precej več informacij, kar se pozna na kakovosti slike po obdelavi in pripravi za umestitev na spletno stran.

Slike oz. ves vizualni material, ki je umeščen v spletno mesto naj v osnovi predstavlja vas, vaše podjetje in posledično okoli tega zgradite trajno spletno prisotnost. Pomembno je, da prek dobre spletne podobe zgradimo unikatno identiteto, ki nas bo učinkovito predstavljala celotni spletni skupnosti. Vse smernice razvoja oglaševanja se premikajo v digitalne vode, zato je pomembno, da smo na to optimalno pripravljeni.