Zakaj je SEO optimizacija prihodnost spleta

Torej, za vse, ki jim izraz SEO optimizacija pomeni bolj malo oz. se ob omembi slednjega zgolj zmedeno praskajo po glavi, naj povemo, da gre za optimizacijo spletnega mesta. To pomeni, da se naše spletno mesto s pomočjo optimizacije uvrsti čim višje na seznamu najdenih rezultatov, ko relevantno besedo ali besedno zvezo ”googlamo”.

Prihodnost spletnih mest

 V praksi torej precej preprosta stvar, kajne? No, tu bi se težko bolj zmotili. Gre za precej natančen in dolgotrajen proces, ki zajema vse od urejanja opisov slik, do pravilnega strukturiranja vsebine, uporabe zunanjih povezav, varnosti strani itd. Vsem poznani spletni velikan Google in njihov brskalnik, ki je s svojimi 4-6 miljardami iskanj dnevno (!) najbolj uprabljen brskalnik na planetu, za prikaz najdenih rezultatov brskalnik uporablja specifična orodja, ki na podlagi svojih algoritmov določijo kredibilnost spletnega mesta. Da ne bo pomote, ta optimizacija je posledično lahko dvorezni meč, saj nas ob neprimerni izvedbi uvrsti nižje na seznamu in tako dejansko naredi več škode kot koristi. Ker pa smo se o tej tematiki že razpisali, te vabimo da si prebereš prispevek o delovanju SEO optimizacije tukaj.

Oznaka AMP na levi strani povezave

Torej, kako točno SEO optimizacija vpliva na naše poslovanje in spletno prisotnost?

Marsikdo bo na tej točki potegnil črto v stilu ”glavno, da sem višje na seznamu”. To sicer do neke mere drži, kar pa niti približno ni vse, kar nam SEO ponuja….pa se poglobimo.

1. Izboljšana uporabniška izkušnja

Pregledno spletno mesto, po katerem tudi zlahka navigiramo je ključno za dobro uporabniško izkušnjo. Kvalitetna vsebina močno vpliva na možnost ponovnega obiska naključnega obiskovalca. Da ne bo pomote, pod ”kvalitetno” štejemo tisto vsebino, ki zadošča večim standardom.

Besedila morajo biti jasno spisana pod določenimi pogoji, ki omejujejo količino teksta, dolžino odstavkov, strukturiranost itd. Enako velja za video in zvočne vsebine, ki morajo biti pregledno označene, slike potrebujejo meta opise ter ostale podrobnosti s katerimi ne bomo zdaj utrujali. Lahko pa povemo, da je optimizirana vsebina prilagojena čim boljši uporabniški izkušnji, saj zgolj prvo mesto med najdenimi rezultati pač ni dovolj. Naš namen je, da obiskovalca na spletnem mestu zadržimo in mu ponudimo vsebino, ki bo zanj imela neko vrednost. To vrednost pa združimo z načeli preglednosti in strukturiranosti SEO optimizacije, kar je navsezadnje recept za dolgoročni uspeh.

Oznaka AMP na levi strani povezave

2. Povečan obseg organskega prometa

S tem izrazom mislimo predvsem ves promet spletnega mesta, ki ga je to doseglo brez oglaševanja. Kako je potem to povezano s SEO optimizacijo? Predvsem zato, ker je to odličen pokazatelj kakovosti. Algoritmi iskanja, ki jih uporablja Google nas višje uvrstijo zaradi same relevantnosti vsebine, delujočih notranjih povezav in ostalih organskih faktorjev. Organski promet je tako na svoj način popolnoma brezplačen, saj bo naše spletno mesto ob primerni optimizaciji dosegalo mnogo višje rezultate, hkrati pa vam prihranilo finančna sredstva, ki bi bila namenjena oglaševanju. Vsekakor to kombiniramo z močno oglaševalsko strategijo, kar pa ne zanemari ogromnega pomena organskega prometa, ki je na tej točki nepogrešljiv in navsezadnje najboljše zagotovilo za uspešno, dobičkonosno in predvsem dolgoročno delovanje kateregakoli podjetja.

   

3. Pomembnost doseganja vrha

Tu lahko naredimo kratek eksperiment. V roke vzemite telefon ali pa upoabite računalnik. Odprite spletni brskalnik in ”googlajte” vam ljubo tematiko, lahko je karkoli. Google vam bo prikazal vrsto rezultatov, vi pa izberite tistega, ki se vam najbolj dopade.

Torej, katerega ste izbrali? Vaša točno izbira niti ni pomembna, saj nihče med vami po vsej verjetnosti ni odprl druge ali celo tretje strani najdenih rezultatov. Po vsej verjetnosti smo izbrali prvi rezultat ali pa enega od ponujenih na prvi strani iskanja. To je povsem logičen odziv, hkrati pa nam da vedeti, kako pomebno je, da naše spletno mesto znajde prav na tej prvi strani. Algoritmov iskanja ne moremo pretentati ali se jim izgoniti s še tako prebrisano reklamo.

4. Povečana kredibilnost in promet

Enačba je tako preprosta in se dopolnjuje s trditvijo o organskem prometu. SEO optimizacija ni nekaj, kar bi služilo samo sebi, temveč zajema celotno delovanje spletnega mesta in ga poveže z vsebino in tako omogoči veliko več kot lepo spletno stran. Dobimo izdelek, ki s svojo preglednostjo, lahko uporabo, odizvnostjo in hitrostjo ponuja mnogo boljšo uporabniško izkušnjo.  Dejstvo, da ste med prvimi najdenimi rezultati na brskalniku pa bo v očeh uporabnika povečalo kredibilnost  in predvsem vzbudilo zaupanje do vaših storitev, kar je nujno za uspešno poslovanje.

5. Nevsiljiva reklama, ki si jo vsak želi

Prav ta zaupanje in kredibilnost, sta glavna razloga, da se nekdo odloči za obisk našega spletnega mesta. Dejstvo je, da bo v primeru, ko je naša vsebina relevantna za obiskovalca in se naše spletno mesto pojavi med prvimi na vrhu, ta obiskovalec po vsej verjetnosti spletno mesto tudi obiskal. Na ta način nam že samo kvalitetno narejena in optimizirana spletna stran (vsebina, tehnična plat) zagotavlja povečan delež prometa, saj internet dnevno uporablja več miljard ljudi. Ker spletno mesto deluje 24/7, to pomeni, da bo na ta način deloval kot odlična ”reklama”…..Skratka, ni boljšega oglasa kakor dejstvo, da ste lahko prva izbira obiskovalcev, ki jih zanima z vami povezana vsebina.

SEO optimizacija kot močno orodje za doseganje dolgoročnih ciljev

Ker na ta način vsebino dobesedno prilagajamo uporabniku in mu nudimo točno to kar išče, hkrati pa s tem dosežemo ciljno publiko, ki dejansko potrebuje našo vrsto storitev, lahko vidimo kje leži potencial. Kombinacija SEO optimizacije in uporabe Google Analytics orodja nam lahko omogoči popoln nadzor vsebine in natančno spremljanje sprotnih rezultatov, kar v končni fazi pomeni, da se lahko ves čas prilagajamo spremembam in ostajamo korak pred konkurenco…Za nekatere torej mogočno orodje in možnost rasti, za druge pa ob neprimerni izvedbi ovira na poslovni poti. Če želite na to temo še več informacij, nam pišite ali pa kar pokličite, vedno ste dobrodošli.