040 814 168 info@webless.si

5 MITOV IN NERESNIC O SPLETNIH STRANEH

DIGITALNO NA VSAKEM KORAKU

Piše se leto 2019, kjer je digitalizacija v polnem razmahu. Splet je uspešno postal del našega vsakdanjika, saj si težko predstavljamo življenje brez telefonov in računalnikov. Ker so tiskani mediji že stvar preteklosti, je spletna stran skoraj nujna za vsako podjetje, ki želi ostajati konkurenčno in slediti razvoju. Prav zaradi tega pa se pojavlja vedno več zmot in neresnic, ki marsikoga zavedejo in mu posledično onemogočajo pravilno rast in širjenje spletnih dejavnosti. Ker želimo, da so vse naše stranke (tudi bodoče) osredotočene na razvoj in boljše poslovanje, smo za vas pripravili kratek izbor najpogostejših napak. Pa se lotimo.

  1. Več funkcij vodi v boljši dizajn

Dober dizajn je vse prej kot preprost. Pogosto prepričanje je, da moramo na naše spletno mesto umestiti čimveč idej, ponudb in opcij. Iz tega sledi, da bo vsak obiskovalec lahko na spletni strani našel nekaj zase, hkrati pa ne bomo imeli občutka, da smo kaj pomembnega izpustili. Realnost je obratna. Pogosto pridemo na spletne strani, ki nas iz vseh strani zasujejo z vsem mogočim v upanju, da nam bodo tako ponudili boljšo uporabniško izkušnjo. To pogosto vodi v zmedo in oteženo brskanje. Preprost dizajn, ki hitro in učinkovito predstavi najbolj pomembne ideje, se tako vedno znova izkaže za veliko bolj uporabnega in bolje sprejetega pri uporabnikih. Pregovor, da je manj več, pogosto drži. Dober primer tega je spletna stran, ki se nam prikaže na mobilnih napravah. Tam je prostor precej bolj omejen, kjer je dobra postavitev ključnih idej glavnega pomena in pogosto tudi odločilni faktor za ponovni obisk naključnega obiskovalca.

2. Cenejše spletne strani prav tako dobro opravljajo svojo vlogo kot dražje

Izgled in delovanje vašega spletnega mesta na direkten način predstavlja vas in vaš pristop do dela. Ljudje pa se prav tukaj odločijo za najcenejšo različico v stilu ”saj je samo spletna stran… glavno, da dela”. Opazite nasprotje? Profesionalno izdelana spletna stran bo poskrbela za pravilno prikazano vsebino, hitro nalaganje, dizajn, ki bo izpostavil pomembne točke in s svojim estetskim dizajnom potrdil dejstvo, da je vaš pristop profesionalen, urejen in natančen. To pa je že nekaj vredno, kajne?

3. Spletna stran je končana in delujoča, sedaj lahko pozabim nanjo

Na tej točki lahko spletno stran primerjamo z avtomobilom ali pa celo hišo. Vsaka stvar potrebuje vzdrževanje, nego in sprotno popravljanje. Dizajn se namreč postara, trendi spleta se spreminjajo, hkrati pa se vaša vsebina nadgrajuje in spreminja. Redno vzdrževanje, posodabljanje in dodajanje vsebine je tako ključnega pomena, kar naj bi se izvajalo vsaj enkrat mesečno. Vsekakor pa tudi priporočamo, da vsaj se enkrat na leto kritično ozrete na svojo spletno stran in skrbno razmislite o prenovi ali možnih izboljšavah. Splet se spreminja z izjemno hitrostjo, zato je pomembno, da smo tudi mi pripravljeni na spremembe. V primeru, da temu težko namenite svoj čas, ponujamo ugodne pakete Podpore, kjer redno skrbimo za konkurenčnost in modernizacijo vašega spletnega mesta.

4. Nova spletna stran – prvo mesto na ”Googlu”

Morda še najpogostejša napaka od vseh. Vsekakor ne smemo zanemariti dejstva, da kvalitetno narejena SEO optimizacija (o tem si lahko kaj več preberete tukaj) močno pripomore k višjemu pozicioniranju, kar pa še ne pomeni, da je zagotovilo za uspeh. Internet med nami ni od včeraj, zato težko pričakujemo, da se bomo v prvem dnevu prebili na vrh. Redno dodajanje blogov, videov, slik in ostale vsebine je dober način, da svojo pozicijo med najdenimi rezultati izboljšamo, nikakor pa ni zagotovilo. Vaša spletna stran je naložba, ki zahteva konstanto delo, skrb in posodabljanje. Za primer: 2 strani vsebine s ključno besedo ”spletna stran” vas vsekakor ne bodo postavile pred konkurenco, ki ima to ključno besedo omenjeno na 50 straneh.

 

5. Uspeh se zgodi čez noč

Dejstvo, da si vsi želimo poslovnih uspehov ni nobena skrivnost. Uspešno narejena ali prenovljena spletna stran lahko na tem področju močno pripomore, a kljub temu zaradi prevelikih ambicij in napačno zastavljenih ciljev prihaja do napak. Mnogi so mnenja, da je najtežji del prav izdelava spletne strani, kar je daleč od resnice. Aktivno spletno mesto, ki z atraktivno vsebino, zaradi katere nas posledično iskalni algoritmi brskalnikov uvrstijo višje, je bistveno težje dosegljivo, saj terja trud in dosledno delo. Vsekakor ne smemo pozabiti tudi na socialne platforme, ki v današnjih časih omogočajo napreden in predvsem brezplačen marketing, katerega vrednost lahko potrdi prav vsak, ki je temu namenil dovolj truda in pozornosti. Kvalitetna uporabniška izkušnja, ki navezuje trajnejše stike in zaupanje, hkrati pa zagotavlja ponovne obiske uporabnikov spleta je dolgotrajen projekt. Rezultati tega dela se bodo pokazali šele po določenem času, zato naj vas začetni neuspeh ne odvrne, temveč se poskusite iz napak kaj naučiti in sprejeti dejstvo, da tukaj ne gre za kratko dirko, temveč pravi maraton.

Ste pripravljeni? Mi smo, z našo pomočjo pa ste lahko tudi vi.