Predpriprava vsebine spletnega mesta….je res tako nujna?

Ko povprečni uporabnik spleta sliši za izdelavo spletnega mesta, ponavadi pomisli na oblikovanje dizajna, pisanje kode in ostalo tehnično delo, ki je potrebno za izdelavo estetsko prijetnega in predvsem funkcionalnega spletnega mesta. Drži dejstvo, da brez tega res ne gre, saj je to v končnem srž našega dela. A vendar, če želimo da celoten proces dejansko steče brez komplikacij in da se tekom izdelave ne zamenja več letnih časov, brez predpripravljene vsebine žal ne gre.
Torej, zakaj točno je to tako noro pomembno, da je vredno lastnega prispevka?
Celotna izdelava spletnega mesta se prilagaja vaši vsebini in tako včasih pride do situacije, ko naročnik ne priskrbi vsega potrebnega materiala. Ta zajema besedila, ki jih želite imeti na strani, slike, video posnetke ali pa v primeru spletne trgovin; slike, izdelke in njihovi opise. Taka spletna trgovina ne bo dokončana, dokler ne bodo vnešeni vsi izdelki.
Ker je naš cilj naročnikom čim hitreje zagotoviti končane in delujoče izdelke, lahko to povzroči precej neprijeten zaplet. Za primer: težko greste do mizarja in kar naročite novo kuhinjo. Seveda bo želel vedeti kakšne ročaje želite, barvo in vrsto lesa, vrsto predalov itd, saj brez tega težko začne delo in ga tudi dokonča…na nek način je dokončanje celotnega projekta tako odvisno tudi od naročnika.

Ker priprava vsebine hkrati vključuje tudi cilje, za katere želite, da jih spletno mesto doseže, vam tako veliko lažje pomagamo pri uresničevanju vaših želja. Navsezadnje spletna mesta in trgovine služijo povečevanju prometa in dobička. Seveda vam lahko za plačilo vsebino tudi pripravimo mi, vendar se je treba zavedati, da to zgolj podaljšuje celoten proces izdelave, kjer ste v končnem na slabšem vi kot naročnik.
Katero vsebino naj izpostavim?
Vprašanje morda preoblikujte v ”kaj želim prodati oz. kaj želim, da obiskovalci spletnega mesta vidijo in izvejo najhitreje”. Poleg standardnih informacij, kot so naslov podjetja, telefonska številka in elektronska pošta podjetja, lahko izpostavite nov artikel, ki ga imate v ponudbi, lahko so tudi samo novičke, ki jih izdajate tedensko ali mesečno. V primeru, da nudite servisne storitve lahko izpostavite v čem je vaša prednost in zakaj ste boljši od konkurence. Karkoli naj že bo, naj bo to informacija, ki je pomembna in bo uporabniku koristna. Uspešna združitev funkcionalnosti, odzivnosti in izgleda strani, sicer ni preprost postopek, ki pa se ga da s pravilnim pristopom hitro rešiti.

Če povzamem celotno zadevo, bi lahko rekli, da je za uspešno dokončan projekt potrebno dobro sodelovanje izdelovalcev spletnega mesta in naročnika. Če je zagotovljena vsa vsebina je izdelava celotne zadeve izjemno pospešena in olajšana, ker pa je v vsem vpletenim seveda v interesu. Pri Webless spodbujamo sodelovanje s strankami in uspešno kominiciranje, saj verjamemo, da le tako uspešno dokončamo skupno poslovno pot. Navsezadnje naročnik odide z odličnim končnim izdelkom, mi pa imamo še eno zadovoljno stranko več….na ta način vsi zmagamo, kajne?